Siapa yang tidak tahu untuk apa dia perlu MATI maka dia tidak layak untuk HIDUP !!

Laman Web Rasmi Parti

Laman Web Rasmi Parti
Sila klik Gambar

Followers

Monday, December 28, 2009

KILANG MAYAT - KALAU TAK BERANI JANGAN TENGOK

Petang tadi tengok email - member sekerja "MOHD JON LABU" ada hantar email, dia kata kalau tak berani jangan tengok. Klau ada kekuatan ..no problem!

PESAN MOHD JON LABU -- bende nie t'jd di Republik Rusia....mayat2 nie sume di ambil organ spt kornea mata, ginjal serta yg ln utk dieksport.... perniagaan yang sangat menguntungkan !Selain itu, india juga ada mengamalkan perniagaan jual beli organ ini....

kalo rase geli...atau takut t'muntah ijau...

TOLONG JANGAN TENGOK!!!!
ape2 yg b'laku...aku xnk b'tanggungjawab....
giler...giler...















smpai mcm nie majunye bidang perubatan manusia skrg....dh la mayat tu sume diorg main cmpk jer...x hormat kat org mati lgsg...yg peliknye, mcm mane org2 tu sume leh lak keje kt situ...kompom2 bau die teruk...tgk pon nk t'muntah...ni kn pulak g ngadap bnde tu... diorg nie xpikir ke mcm mane kalo tubuh diorg sndr yg dh mati diperlakukan mcm nie...seksa roh kite...

No comments:

Post a Comment

Post a Comment